سرمایه‌گذاری مشترک اسمارت‌آپ ونچرز و بهمن در استارتاپ “زبان‌شناس”

وی‌سی شو – قسمت دوم
آگوست 11, 2019
اسمارت پلاس _ وفادار کردن کاربران
آگوست 25, 2019

سرمایه‌گذاری مشترک اسمارت‌آپ ونچرز و بهمن در استارتاپ “زبان شناس”

یادگیری زبان انگلیسی از جمله اهدافیست که در دفترچه اهداف بسیاری از ما، از سالی به سال دیگر منتقل می‌شود. انگلیسی زبان بودن منابع معتبر علمی، درگیری اغلب کارهای روزمره با زبان انگلیسی و از سوی دیگر داغ شدن تب‌و‌تاب مهاجرت، هر روزه به ما این نیاز برای مطالعه انگلیسی را یادآوری می‌کنند.

شما تا کنون چند بار تصمیم گرفتید ” از شنبه ” شروع به خواندن زبان کنید؟

چند بار ده درس اول کتاب ۵۰۴ را خوانده اید؟

زبان شناس، استارتاپی است که برای رفع این دغدغه پا به میدان گذاشته است. این استارتاپ برای تمام کسانی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را دارند _در هر سطحی که باشند_ محتوای کاربردی آموزشی فراهم کرده است. همچنین با پیاده سازی یک اپلیکیشن کاربردی دسترسی به این محتوا را برای افراد آسان کرده است.

در ابتدای استفاده از این اپلیکیشن با یک آزمون تعیین سطح می‌توانید محتوای مناسب با سطح زبان خود را دریافت کنید؛ و با استفاده از منابع مختلف اعم از متن‌های جذاب، داستان های کوتاه، ویدیو های آموزشی و پادکست به تمرین زبان بپردازید.

سرویس های این استارتاپ تا به امروز بر روی سایت zabanshenas.com و اپلیکیشن اندروید با همین نام قابل دسترسی است. پیاده سازی اپلیکیشن ios در کنار توسعه محصول محتوایی از برنامه های مواردی است که زبان شناس در برنامه های آینده خود قرار داده است. زبان شناس سعی دارد تا با سازوکار های مختلف به آموزش اصولی زبان بپردازد و در این راه تلاش کرده تعهد کاربران برای یادگیری زبان انگلیسی را افزایش دهد.

مجموعه اسمارت‌آپ ونچرز و شرکت توسعه کارآفرینی بهمن اقدام به سرمایه گذاری مشترک در استارتاپ زبان شناس کردند. با انعقاد این قرارداد، بهمن و اسمارت‌آپ، رسما به صورت مشترک سهامدار “زبان شناس” شدند. اسمارت‌آپ ونچرز  در این سرمایه گذاری در کنار آورده نقدی، خدمات منتورینگ خود (اسمارت پلاس) را نیز به این استارتاپ ارائه خواهد کرد.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *