اسمارت پلاس _ وفادار کردن کاربران

زبان شناس موفق به جذب سرمایه از اسمارت‌آپ شد
سرمایه‌گذاری مشترک اسمارت‌آپ ونچرز و بهمن در استارتاپ “زبان‌شناس”
آگوست 14, 2019
بازی اعداد زوم
Game of Numbers _ قسمت چهارم
سپتامبر 4, 2019
این مشکل چقد برای شما آشناست؟
استارتاپی با کاربران زیاد، سایتی با بازدید بالا، یا اپلیکیشنی با کاربران وفادار
اما همه ی اینها با درآمد کم.
با مشتریانی که حاضر نیستند در سایت شما پولی خرج کنند چطور باید رفتار کرد؟
استارتاپ‌های اسمارت‌آپ هم با این مسائل دست و پنجه نرم کرده اند.
داستان از جایی شروع شد که گهواره با وجود نرخ بازگشت بالای کاربرانش درآمد قابل توجهی نداشت
همراه مکانیک با وجود ترافیک بالای سایت با مشتریانی مواجه بود که دقیق نمیدانستد همراه مکانیک چه ارزشی برایشان ایجاد میکند
در این ویدیو دکتر باقری توضیح میدهند که همراه مکانیک چه کاری انجام داد که بدون افزایش ترافیک سایت به درآمد دوبرابری رسید.
اگر شما با مشکلی شبیه به موارد بالا مواجهید این ویدیو کمک شایانی به شما خواهد بود.
دکتر باقری منتور رشد و رییس هیات مدیره اسمارت‌آپ، ساخت رابطه با کاربر را در یک مدل چهار قسمتی خلاصه کردند.
در سری ویدیو‌های اسمارت پلاس اجزا این مدل را بررسی میکنیم.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *