در قسمتهای قبل در مورد مفهوم ارزش، روشهای ارزشگذاری کسبوکارها و تفاوت ارزشگذاری استارتاپ ها و کسبوکارهای بالغ صحبت کردیم. در این قسمت روشهای رایج برای ارزشگذای استارتاپها را به شما معرفی میکنیم و در قسمتهای بعد هر یک از این روشها را برای شما شرح خواهیم داد. به شما خواهیم گفت که چطور از این روشها در فضای کسبوکار ایران میتوان استفاده کرد. با ما همراه باشید 🙂
دوشنبه هر هفته با سری ویدئوهای Startup Valuation همراه باشید. این سری از ویدئوها به کارآفرینان و سرمایهگذاران خطرپذیر در محاسبه ارزش یک کسبوکار در معاملات سرمایهگذاری کمک خواهد کرد.
2 دیدگاه ها
خیلی ممنون بابت رویکرد آموزشی مجموعه اسمارتآپ.
ویدئوها تاثیر خوبی در جمعبندی اطلاعات جسته گریختهای مطالعه شده در فضای مجازی کمک کرد.
پاینده باشید.
نهانه.
ممنون از توجه شما