سرمایه‌گذاری هوشمند اسمارت‌آپ در سیستم هوشمند کامنت‌ماینر

سرمایه‌های خطرپذیر عظیم اما کشنده
سرمایه‌های عظیم اما کشنده
فوریه 24, 2018
اطلاعات مورد نیاز در ارزش‌گذاری کسب وکارها
۲- آشنایی با منابع خلق ارزش – قسمت دوم از فصل اول ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها
فوریه 25, 2018

کامنت‌ماینر (CommentMiner) سیستم هوشمند تحلیل محتوا و پشتیبانی خودکار از کاربران است. این استارتاپ از تیرماه ۱۳۹۵ فعالیت خود را آغاز کرده است. سجاد خطیری و احمد اسدی بنیانگذاران کامنت‌ماینر، دانش‌آموختگان دانشگاه‌های امیر‌کبیر و صنعتی شریف، دی‌ماه ۱۳۹۵ موفق شدند وارد دوره شتابدهی شتابدهنده شریف شوند. مدل درآمدی کامنت‌ماینر به‌صورت حق عضویت ماهانه یا سالیانه است. سیستم هوشمند این استارتاپ به کسب‌وکارها کمک می‌کند بازخورد مشتریان و کاربران‌شان را در تمام کانال‌های وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی و… بررسی و تحلیل کنند.
کامنت‌ماینر پس از یک سال دوره شتابدهی، موفق شد بهمن ماه ۱۳۹۶، راند اول سرمایه مورد نیاز خود را از شرکت سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ جذب کند. این استارتاپ سرمایه جذب شده را برای بهبود سرویس اولیه خود، توسعه بازار و توسعه سرویس Virtual Agent استفاده خواهد کرد.

 


 

اسمارت‌آپ، شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر است که در مرحله Seed و Early Stage در کسب‌وکارهای نوپا سرمایه‌گذاری می‌کند. این شرکت سرمایه‌گذاری از تابستان ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرد و تاکنون در استارتاپ‌های مختلفی سرمایه‌گذاری کرده است. اگر شما هم کسب‌وکار نوپایی دارید و نمونه اولیه محصول‌تان در بازار با بازخورد‌های خوبی مواجه شده‌است می‌توانید برای اسمارت‌آپ درخواست جذب سرمایه ارسال کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *