ایران‌رنتر، پلتفرم اجاره آنلاین موفق به جذب سومین راند سرمایه شد

سرمایه خطرپذیر، اکسیر جوانی یا زهر کشنده برای یک استارتاپ؟
سرمایه خطرپذیر، اکسیر جوانی یا زهر کشنده برای یک استارتاپ؟
ژانویه 27, 2018
ماراتن جذب سرمایه خطرپذیر و دستان خالی استارتاپ‌ها
ماراتن جذب سرمایه خطرپذیر و دستان خالی استارتاپ‌ها
فوریه 3, 2018

ایران‌رنتر یک پلتفرم اجاره آنلاین وسائل است. یک سمت این پلتفرم، افراد می‌توانند هزاران قلم وسائلی که قصد استفاده موقت یا دائم از ​ آن‌ها دارند را اجاره کنند. سمت دیگر این پلتفرم، کاربران با تأمین وسائل می‌توانند درآمد کسب کنند.

ایران‌رنتر از اواسط ۱۳۹۴ فعالیت‌ خود را آغاز کرد و در ابتدا صرفا به عنوان استارتاپ اجاره تجهیزات رویدادها با مدل درآمدی خطی معرفی شد. این استارتاپ با گذشت زمان و استقبال مشتریان، گستره‌ی اقلام و کالای خود را از تجهیزات رویدادها به اقلام و تجهیزات نمایشگاهی، سرگرمی، سفر، کودک، ورزشی و دیجیتالی گسترش داد.

ایران‌رنتر، اواسط سال ۹۵ اولین راند سرمایه خود را از شرکت سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ جذب کرد. این استارتاپ هم‌زمان با جذب سرمایه، مدل کسب‌وکار خود را از مدل خطی به پلتفرمی تغییر داد و بجای اجاره دارایی‌های خود، دارایی‌های کاربرانش را اجاره داد. ایران‌رنتر در بهمن ۹۵ هم‌زمان با جذب راند دوم سرمایه از شرکت سرمایه‌گذاری اسمارت‌آپ، مدل نوآورانه اجاره‌های با امکان مالکیت را به مشتریان خود معرفی کرد. در اجاره‌های با امکان مالکیت، مشتریان پس از پرداخت ۱۲ ماه اجاره اقلام و کالاهای کاملا نو، می‌توانند مالک دائمی آن‌ها شوند.

در ادامه مسیر، خرداد ۹۶ ایران‌رنتر فرصتی جذاب به علاقه‌مندان حوزه ی سرمایه‌گذاری معرفی کرد. سرمایه‌گذاران و تأمین‌کنندگان کالا می‌توانند با ورود به لیست «در انتظار تأمین» ایران‌رنتر و تأمین وسائل اجاره‌های با امکان مالکیت هوشمندانه سرمایه‌گذاری کنند. مدل تجاری جذاب، رشد چشمگیر و تیم کارآفرینی منسجم ایران‌رنتر باعث شد، صندوق جسورانه رویش لوتوس و مؤسسه دانش‌بنیان برکت، دی ماه ۹۶ برای راند سوم در این استارتاپ به‌صورت مشترک سرمایه‌گذاری کنند.

1 دیدگاه

  1. اکبر احمدی گفت:

    بسیار عالی به امید موفقیت های بیشتر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *