اسمارت پلاس _ ذائقه محتوایی مخاطبین

جذب سرمایه استارتاپ همراه مکانیک
جذب سرمایه “همراه مکانیک” از “صندوق پژوهش و فناوری دانشگاه تهران”
سپتامبر 16, 2019
وی‌سی شو – قسمت سوم
سپتامبر 25, 2019

 

 

دکتر رضا باقری، رئیس هیات مدیره و منتور رشد اسمارت‌آپ، مراحل ساخت رابطه مقیاس پذیر با کاربران را در یک مدل چهار مرحله ای ترسیم کردند.

آخرین مرحله این مدل، الزام شناخت ذائقه محتوایی و رفتار رسانه‌ای کاربران است.

دکتر باقری در این ویدیو از اهمیت هشت ثانیه طلایی اولیه برای جذب کاربران میگویند و مراحی که کمدا برای ایجاد رابطه با کاربران و ساخت رسانه های خود پیموده است را تشریح می‌کنند

 

دیدگاه ها بسته شده است