ژانویه 13, 2018
موضوعات
برگردان از Techcrunch
طی پنج سال اخیر اکوسیستم کارآفرینی تمایل زیادی به جذب سرمایه پیدا کرده است. انعقاد قرارداد به طرز قابل توجهی طی سال 2016 کم و حتی در نیمه اول 2017 متوقف شد. عین همین ماجرا[…]این مبحث در حوزه علاقه من قرار دارد5
ژانویه 6, 2018
موضوعات
برگردان از Techcrunch
ارابطهی دقیقی میان تعداد جلسات و میزان جذب سرمایه وجود ندارد. طبیعتا اگر شما با سرمایهگذارهای بیشتری تماس بگیرید، قرار ملاقاتهای بیشتری هم پیش رو خواهید داشت. اما[…]این مبحث در حوزه علاقه من قرار دارد5
دسامبر 23, 2017
به قلم دکتر رضا باقری - رئیس هیئت مدیره اسمارتآپ
استارتاپها برای خلق یک محصول خوب و با کیفت بسیار تلاش میکنند. انرژی زیادی برای توسعه محصول صرف میکنند.اما پس از تولید، چگونه آن را به مشتریان خود معرفی میکنند؟ […]این مبحث در حوزه علاقه من قرار دارد4
دسامبر 16, 2017
موضوعات
برگردان از Techcrunch
شرکتهای سرمایهگذاری هر هفته دهها طرح را مورد بررسی قرار میدهند. متخصصان این شرکتها شاخصهایی مانند حوزه فعالیت، مرحله جذب سرمایه و ... سنجیده میشود […]این مبحث در حوزه علاقه من قرار دارد8
دسامبر 9, 2017
موضوعات
به قلم آقای محمد احمدی، مدیرعامل اسمارتآپ
پاول گراهام، یکی از بنیانگذاران YCombinator می گوید: "سرمایه گذاران با دو نوع ترس دست و پنجه نرم می کنند؛ ترس از سرمایهگذاری در استارتآپهایی که شکست می خورند و ترس از.. […]این مبحث در حوزه علاقه من قرار دارد4
نوامبر 25, 2017
موضوعات
به قلم دکتر محمد احمدی - مدیرعامل اسمارتآپ
در مقاله "سرمایهگذاری در سرزمین عجایب" به برخی از تفاوتهای سرمایهگذاری در فضای کسبوکارهای نوپا و شرکتهای بالغ اشاره شد. در آن مقاله گفته شد […]این مبحث در حوزه علاقه من قرار دارد4
نوامبر 18, 2017
به قلم آقای ایمان عقیلیان، عضو هیئت مدیره اسمارتآپ
به خاطر ماهیت کارم، هر هفته با جوانانِ کارآفرین و یا جوانانِ در سودای کارآفرینی، دیدار و گفتگو میکنم و طرف مشورت آنها قرار میگیرم. یکی از موضوعاتی که همیشه پای ثابت دغدغههای آنهاست، مسأله خرج زندگی و درآمد بنیانگذاران است. […]این مبحث در حوزه علاقه من قرار دارد5
آگوست 26, 2017
برگردان از وبسایت marsdd.com
در حالت کلی، بهمرورزمان که استارتاپ رشد و تکامل پیدا میکند، فرهنگ سازمانیاش هم دستخوش تغییراتی میشود. البته با کمی تلاش و دقت میتوانیم کاری کنیم فرهنگ سازمانیمان با فلسفه کسبوکارمان تطابق پیدا کند. […]این مبحث در حوزه علاقه من قرار دارد6
آگوست 13, 2017
به قلم دکتر رضا باقری رئیس هیئت مدیره اسمارت آپ
زمانیکه یک استارتاپ در حال طراحی یک محصول است، عمده تمرکزش بر توسعه محصول، تستهای مکرر مشتری و برآورده کردن نیاز مشتریان است در حالیکه از توسعه بازار و پیدا کردن کانالهای دسترسی به مشتریان غافل است. […]این مبحث در حوزه علاقه من قرار دارد16
آگوست 5, 2017
به قلم دکتر رضا باقری رئیس هیئت مدیره اسمارت آپ
زمانیکه یک استارتاپ در حال طراحی یک محصول است، عمده تمرکزش بر توسعه محصول، تستهای مکرر مشتری و برآورده کردن نیاز مشتریان است در حالیکه از توسعه بازار و پیدا کردن کانالهای دسترسی به مشتریان غافل است. […]این مبحث در حوزه علاقه من قرار دارد17