Game of Numbers _ قسمت اول

وی‌سی شو – قسمت اول
ژوئن 23, 2019
بازی اعداد اوبر
Game of Numbers _ قسمت دوم
جولای 11, 2019
 قسمت ۱ _ بخش ۱
 رسانه‌ها پراست از داستان استارتاپهای افسانه‌ای، بنیان‌گذاران نابغه و ایده‌های انقلابی!
تصمیم گرفتیم این بار با نگاهی متفاوت و به زبان اعداد، واقعیت پشت داستان استارتاپ‌های بزرگ دنیای #تکنولوژی را بررسی کنیم. اعداد بی‌تعارف‌ترین و صریحترین تصویر از هر بیزینسی را روایت می‌کنند.#استارتاپ ها هم مثل هر شرکتی برای ورود به #بازار_بورس ناگزیر هستند که #صورت‌های_مالی خود را منتشر کنند و بعد از سالها فعالیت به صورت شرکت خصوصی، برای اولین بار، پرده از عملکرد مالی خود بردارند.در اپیزود اول برنامه “بازی اعداد”، به بهانه ورود شرکت #لیفت به بازار بورس، ایمان عقیلیان و محمد احمدی، اعضای هیات مدیره شرکت #اسمارت‌آپ، به گفتگو نشستد تا با هم صورتهای مالی شرکت لیفت را بررسی کنند و از زاویه اعداد در مورد این شرکت و کسب‌وکارش صحبت کنند.اگر این برنامه توجه شما را جلب کرد، با ما در توییتر در ارتباط باشید. منتظر شنیدن نظرات، سوالها و پیشنهادهای شما هستیم. Tweitter.com/smartupventures
 قسمت ۱ _ بخش ۲

“بازی اعداد” سری گفت‌وگوهایی است که در آن ایمان عقیلیان و محمد احمدی اعضای هیات مدیره اسمارتاپ به تحلیل صورت‌های مالی استارتاپ‌های بزرگ دنیای تکنولوژی می‌پردازند و به زبان اعداد واقعیت عملکردی آن ها را بررسی می‌کنند. به بهانه ورود شرکت لیفت به بازار بورس و پرده برداری از صورت‌های مالی آن برای اولین بار، در این قسمت به بررسی عملکر این شرکت پرداختیم. منتظر نقطه نظرات و پیشنهادات شما هستیم:
راه ارتباط با ما:
بازی اعداد 1 : لیفت

3 دیدگاه ها

  1. نهانه گفت:

    برنامه خیلی جذابی بود.
    واقعا دنیای اعداد یه حس اعتماد خوبی تو خودشون دارن و دید فرد/مجموعه به آینده، مسیر پیش رو و سناریوهای ممکن رو خیلی محسوس و عینی شفاف می‌کنند.
    عجیب‌ترین و مفیدترین چیزی که در این برنامه دیده شد هم قطعا حق رای ۲۰ برابری هم‌بنیان‌گذاران بود!

    پایدار باشید.

  2. دانیال گفت:

    سلام،
    برنامه تون عالیه.
    من تازه با این سری آشنا شدم و دارم از ویدیو اول همه رو میبینم.
    یه چیزی که برام جذابه *میزان* هایی هست که اساتید بررسی میکنند. نمیدونم چطور دقیقا بهشون اشاره کنم، شاید بشه گفت همون kpi ها (مثل ARR یا MRR که توی ودیو zoom مطرح شد)، ولی یه مشکل کوچیک باهاشون دارم، اینکه تعدادشون زیاده و به خاطر سپردن همشون یکم سخته، محل استفاده هاشون برام گنگه، نحوه محاسبه شون چطوره و چندتا چیز دیگه.
    اگه میشد مثل کارایی که بقیه دارن انجام میدن و یه فرهنگ لغت یا همچین چیزی دارن درست میکنن، اینجا میشد یه همچین چیزی درست کرد خیلی عالی میشد.
    در هر صورت مجموعه بسیار مفید و جذابی هست. بی صبرانه منتظر قسمت های بیشتر هستم.
    در مورد اون فرهنگ لغت هم اگر کمکی از دست من بربیاد خوشحال میشم انجام بدم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *