آغاز همکاری اسمارت‌آپ ونچرز و صندوق توسعه فناوری‌های نوین

Game of Numbers _Episode 5
دسامبر 8, 2019
دکتر ساینا
دکتر ساینا، عضو جدید خانواده اسمارت‌آپ
مارس 14, 2020

آغاز همکاری اسمارت‌آپ ونچرز و صندوق توسعه فناوری‌های نوین

 

شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه اسمارت‌آپ ونچرز در راستای رشد و توسعه ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری خود شراکت تازه‌ای را با “صندوق توسعه فناوری‌های نوین” آغاز کرد.

اسمارت‌آپ ونچرز در طی سه سال فعالیت پیوسته و متمرکز در حوزه سرمایه‌گذاری خطرپذیر با سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های مختلف و ارائه خدمات منتورینگ و کمک به رشد آن‌ها توانسته پورتفوی جذابی از استارتاپ‌های رشدی نظیر کرفس، گهواره، همراه مکانیک و کمدا را بسازد. کارنامه مثبت عملکرد اسمارت‌آپ در اکوسیستم استارتاپی کشور و جایگاه ویژه صندوق نوین در دسترسی به بازارها و خدمات متنوع مالی زمینه‌های شروع مذاکرات بین دو مجموعه بود.

دکتر باقری، رئیس هیات مدیره اسمارت‌آپ ونچرز با اشاره به روشن بودن آینده این همکاری گفت: «ما تنها سرمایه نمی‌خواستیم و به دنبال یافتن یک شریک استراتژیک بودیم. از بین گزینه‌های مختلف، پتانسیل‌های همکاری چه از نظر فرهنگ سازمانی و چه از نظر زمینه‌های توسعه همکاری با صندوق توسعه فناوری‌های نوین را مناسب‌تر دیدیم.”

صندوق توسعه فناوریی‌ها‌ی نوین، از جمله صندوق‌های غیردولتی پژوهش و فناوری است که به منظور ایجاد زمینه‌های مشارکت و سرمایه گذاری بخش غیردولتی و حمایت از فعالیتهای کارآفرینان و همچنین ارائه خدمات مالی به کارآفرینان و نوآوران با حمایت دولت و پارک فناوری پردیس ایجاد شده‌است.

مهندس میرامینی، مدیرعامل صندوق توسعه فناوری‌های نوین، در راستای این همکاری گفت: «اسمارت‌آپ با داشتن تیم حرفه‌ای خود و دانش پیاده‌سازی مدل‌های موفق در رشد دادن استارتاپ‌ها، شریک قدرتمندی برای ما در اکوسیستم استارتاپی خواهد بود.»

دکتر میرامینی با اشاره به توانایی‌های صندوق در فراهم کردن خدمات مالی متنوع به استارتاپ‌ها همچون انواع وام‌ها، بیمه‌نامه‌، ضمانت‌نامه‌ها، خدمات تخصصی به استارتاپ‌ها برای کسب آمادگی ورود به بورس و… خاطر نشان کرد که از این پس استارتاپ‌هایی که به اسمارت‌آپ می‌پیوندند می‌توانند از این خدمات نیز بهره‌مند شوند.

با نهایی شدن توافقات این همکاری و افزایش منابع مالی قابل دسترسی برای اسمارت‌آپ ونچرز، این شرکت بیش از پیش آماده حمایت از کارآفرینان و کمک به رشد استارتاپ‌ها خواهد بود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *